חה"כ יואב גלנט: "כשבקואליציה יבינו שהם בפתח תהום, הכל יתפרק"

אסתי פלד No Comments on חה"כ יואב גלנט: "כשבקואליציה יבינו שהם בפתח תהום, הכל יתפרק"

ח"כ יואב גלנט לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הייתי אומר שכאשר ריח הבחירות נמצא באוויר, באופן טבעי בקואליציה תתבטל האחדות ותחל הפלגנות. תראה את חוק העלאת שכר המינימום שמרצ והעבודה לא יכולים להתנגד לו"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ יואב גלנט מהליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" התייחס לאירועי הימים האחרונים בכנסת ובפוליטיקה ולאפשרות להקמת ממשלה חילופית בכנסת הנוכחים ללא יציאה לבחירות: "לא נכנס לפרטים של ימים ושבועות אבל המגמה ברורה, עוד השנה תוקם ממשלה בראשות הליכוד והשותפות הטבעיות, מקווה ומאמין שזה יהיה ללא בחירות".

"אני חושב שהפוטנציאל של חברי הכנסת שיצטרפו אלינו, שלושה מ"ימינה" וששה מ"תקווה חדשה". הדבר הזה יתחדד כאשר הם יבינו שהם בפתח התהום הפוליטי שנקרא בחירות. בנט העמיס את חברי הכנסת שלו על המשאית בה הוא נוהג ועשהם התעוררו משנתם העמוקה הם הבינו את עומק הבעיה. אני הייתי אומר שכאשר ריח הבחירות נמצא באוויר, באופן טבעי בקואליציה תתבטל האחדות ותחל הפלגנות. תראה את חוק העלאת שכר המינימום שמרצ והעבודה לא יכולים להתנגד לו".

"הדבר הזה שמפלגה ערבית יכולה להטיל וטו על דברים של מדינה יהודית זו בעיה קשה, אנחנו ישבנו והרחבנו אותה. אני בעד שסילמן תיכנס לרשימת הליכוד בשיריון מאחד מהמקומות המצומצמים, מקווה שכך יהיה. הנקמנות סביב מישהו שהולך עם הקו שלו לא משרת את המוסר במדינת ישראל, מקווה שהמוח יתגבר על הרגש".

"האלימות הביטחונית קשורה לממשלה לא באופן ישיר אלא באופן אופרטיבי כאשר הערבים רואים את פריקת העול שיש כאשר יש מפלגה ערבית בקואליציה, לכן יש אלימות. במגילת העצמאות יש שלושה עקרונות מתוכם מדינה יהודית שיש אחוז גדול של ערבים במדינה שפועלים באמצעות הדמוקרטיה וחופש העיסוק נגדנו. זה לא ייתכן. חלק מחברי הכנסת הערבים מכים אנשי ביטחון, אחרים קוראים לעולם נגד מדינת ישראל".

ח"כ גלנט סיים: "לא ייתכן שאנשים הולכים בישראל בלי ביטחון האם אנחנו בפולין או במרוקו? אנחנו במדינת ישראל".



0 תגובות